Polly tokfia!

     Publicerat: 2010-09-25 Kl: 13:23:00 | I kategori: Bamse & Polly | 2 kommentarer






 

 

 

Postat av: Johanna

Hehe känner igen de där rycken!! Har en tös hemma som alltid är mysråtta nr.1 men när vi är ute och släpper henne så får hon väärldens ryck. Speciellt om hon tror att man ska jaga henne ;) DÅ går det av bara farten, svårt att hänga på dom när de är som mest speedade ;)

Kram Johanna

Ps. Såg att din sambo var från Mellerud?! Me to :P Hehe.. Mellerud är ju inte så jätte stort så sitter och klurar på om jag känner igen honom =P

2010-09-26 @ 18:12:31
URL: http://varlilla.blogg.se/
Postat av: Grynet

Va roligt att se en annan hund få retrieverrycket (som jag brukar kalla det när vår viggo far runt så där). :)

2010-09-28 @ 17:30:07
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: