perfektion!

     Publicerat: 2010-09-17 Kl: 08:06:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

OHLALA!! vet ni vad. igårkväll slumrade kerstin till efter amningen vid 22... så jag la henne i sin säng och så la jag mej åxå å tänkte att jag kunde slumra en pyttis innan kerstin vaknade igen, då jag tänkte ge henne flaskan och sen i sedvanlig ordning vara vaken till 02. meeeen, den lilla damen sov till 4!!!! då vaknade hon lite smått och jag gav henne 100ml ersättning (i love flaskatning, snabbt, lätt) sedan somnade hon om på tio min och sov till nu, 8.00! perfekt ju, SÅ vill jag ha det varje natt. hoppas hon somnar om en timme eller två nu så hade det ju varit helt toppen, slippa börja dagen vid 12 lixåm. 9-10 är ju perfekt. OCH tillråga på all perfektion slapp vi ju allt vad skrikfest stavas, inte ett knyst på heeela natten. eller kvällen heller för den delen. underbart <3

ha't gött!


Postat av: Anonym

Gud vad skönt för er! :) Lycka till

2010-09-17 @ 14:01:13

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: