party

     Publicerat: 2010-09-23 Kl: 23:08:32 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


Ikväll äre pappa som gäller (bilden är från BB, Kerstin 1 dygn )

ikväll har kerstin vart en riktig gnällspik och just nu är det bara pappsen som gäller. hos mej skriker hon, men pappa is the shit. hon var skrikig genom hela kvällsbadet och allt och jag tänkte att hon nog var hungrig men hon bara vägrade äta! oron smyger ju sej på på ungefär en sekund! "är hon sjuk??" efter att ha skrikit i en timme åt hon plötsligt så nu har hon slurpat 130ml så nu kan man iaf vara lugn. hoppas hon har tänkt somna snart, tror hon är väldigt trött egentligen!

vi hörs imorgon!

Postat av: markus

Äh hon gillar bara mig bättre eftersom jag kan trolla ;)

2010-09-24 @ 09:10:13
Postat av: Carro

Jättesöt bild! Ni måste vara stolta föräldrar, ni två. Underbart fin unge ni har skapat :-)

2010-09-24 @ 15:52:35
URL: http://kantarellolin.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: