otacksam?

     Publicerat: 2010-09-28 Kl: 16:42:00 | I kategori: Mamma-tankar | 1 kommentarer

ush, jag känner mej irriterad... sitter och tycker att kerstin är en otacksam snorunge. hur kan man tycka att en 1,5 månads bebis är otacksam... suck.. jaja det är sånna känslor man får tampas med ibland. det, och det dåliga samvetet.

trodde hon ville äta eftersom det var över 3,5 timme sedan senaste målet, men ikke. här värmer man upp mjölken man slitit och pumpat ur för hennes skull åså blåvägrar hon äta mer än 50ml. hon SKA ju äta. ush asså, hatar när hon gör såhär, speciellt när det är MIN mjölk, vill inte behöva slå ut den... suck... får vänta en stund så får vi väl se. hoppas hon tar den... :( vill ju inte att hon ska hoppa över mål heller.... men kan såklart inte tvinga i henne någon mat.

ska iaf snart gå på en promenad.. jag och hundarna behöver komma ut lite och då får ju kerstin följa med vare sej hon vill eller inte.

so'long...

Postat av: sabina

idag har inte vincent varit nöjd.. har varit jobbigt

2010-09-28 @ 18:27:57
URL: http://sabinamamma.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: