Ny design!

     Publicerat: 2010-09-28 Kl: 21:21:22 | I kategori: Vardagsprat | 4 kommentarer


som ni ser har bloggen fått en ny design!
var på tiden att den blev lite uppdaterad. denna gången är designen gjord av annaform som har en av mina favoritbloggar annasara.net! min kära sambo brukar göra min bloggdesign men nu orkade jag inte vänta på att han skulle få tummen ur röva längre så då fick anna göra den, och det blev jättebra!

Tack!



Postat av: Kia

Kalassnyggt!

2010-09-28 @ 21:53:58
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: karin

Vad fint!

2010-09-28 @ 22:13:59
Postat av: Jessica

kul med ny design! själv får man sitta och knåpa ihop b-varianter i paint :P

2010-09-29 @ 04:58:31
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jätte fin design du har nu på din blogg=)

2010-09-29 @ 22:14:02

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: