morgonrapport ;)

     Publicerat: 2010-09-08 Kl: 11:14:23 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


puh! efter en inte lika lyxig natt som vanligt har jag nu iaf kommit hem efter iaf en timmes promenad.
svettigt as hell. när ska det sluta vara så klibbigt ute? ge mej KALL höst! jag är trött på å svettas. och varenda uppförsbacke, även dom man aldrig noterat förut, blir betydligt mer påtagliga när man har barnvagn :P

igår kväll var kerstin en gnällspik. känner mej dock hemsk som klagar för att kerstin gnällt och skrikit lite i 1,5 timme och inte velat somna, jag vet att det finns dom som har det hundra ggr värre och vi ska vara tacksamma över att ha en så lugn bebis... hon sov bara i 3,5 timme första passet... sedan la jag henne, fast hon inte sov, hon låg där i sin säng och "pratade" och vifftade med händerna men jag låter henne ligga sålänge hon inte skriker. sedan somnade jag visst och det måste hon med ha gjort för sedan vaknade vi igen efter tre timmar :P

nej nu ska jag sluta skriva noveller vartenda inlägg :)
ha en fin dag ni där ute!



Postat av: Jo Umney

Oh please don't stop writing about Kerstin, I so love to hear about her. Not sure how you find the time though! You must be very organised Sofia. big hugs to Kerstin xxxx

2010-09-08 @ 14:46:12

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: