lugn dag

     Publicerat: 2010-09-11 Kl: 15:23:12 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

verkar som jag får igen idag efter det förra jobbiga dygnet. som jag skrev tidigare sov ju kerstin jättebra i natt och på förmiddagen. efter det har vi gått en långpromenad jag och hundarna och kerstin och då sov hon gott såklart. när vi kom hem har hon ätit och nu sitter hon i babysittern, och har efter lite gungande somnat <3 så nu ska jag försöka äta lite. är ju ensam hemma hela helgen så denna dagen kom ju som på beställning :) hon har inte skrikit en enda gång idag. hittils då hehe.


Kerstin i babysittern :) (ja vårt hem går i svart/grått/cerice/lime ;) )


gung gung gung, and she's asleap. vovvara käkar ben <3





Postat av: Anonym

Vad har ni för märke på babysittern? kram!

2010-09-11 @ 17:33:34
Postat av: Kia

sv: Det låter kalasbra! :)

2010-09-11 @ 20:44:45
URL: http://kiapalmang.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: