godmorgoninlägget

     Publicerat: 2010-09-26 Kl: 11:29:24 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

idag inviger Kerstin sina små jeans :)

mårrn! härlig morgon! för denna morgonen har markus haft Kerstin så jag har kunnat sova i lugn och ro. vi tar en helgmorgon var nämligen. han måste ju få en sovmorgon på helgen åxå =)

angående kvällens inlägg igår, tror jag att det eventuellt rör sej om nästa utvecklingfas? mellan 7-9 veckor så kommer visst en ny fas... och om man räknar med hennes vecka hon kom försent är hon ju 7 veckor nu, så det kan ju vara något sådant. det står att dom kan skrika mer än valigt och även tappa aptiten... hon åt igårkväll en flaska gott å glatt, men så skulle vi bara fylla på för hon ville nog ha lite mer... HA... ikke, hon betedde sej plötsligt som om flaskan var hennes värsta fieende! men då hade hon ju iaf ätit det hon skulle så...

nu på morgonen hade hon slurpat i sej 200ml (!!) mat! hade kanske lite att ta igen...

nu ska vi snart gå på promenad!! ha det bra idag :)



Postat av: sabina

var har du köpt de skorna till henne

2010-09-26 @ 12:01:22
URL: http://sabinamamma.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: