god morgon!

     Publicerat: 2010-09-22 Kl: 08:46:50 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


morrn morrn!

ny, härlig dag! eller hur?
känner mej på särdeles bra humör efter en natt som bjöd på först sju timmars sömn och sedan tre till! hon är så duktig på å lägga sej på kvällen, fick bara peta tillbaka nappen några gånger eftersom hon, innan hon sover riktigt djupt, vaknar när den trillar ut.

idag ska vi till mitt jobb och hälsa på igen. det är läkemedels-lunch där idag åxå (alltså inte läkemedel till lunch utan läkemedelsföretag som kommer och informerar om produkter på lunchtid ;) ) så jag tänkte snika till mej lite gratis mat åxå eftersom dom som kommer alltid bjuder på lunch. det blir trevligt.

hoppas ni mammor där ute fått sova gott ni åxå!
vet att flera har det skitjobbigt. vill bara säga att jag beundrar er som klarar er så bra fast ni knappt får sova!



Postat av: s

åååh lyx lyx lyx!!!!!!!!

7 timmars sömn har jag inte fått på fleera veckor..kanske 3 mån. Min 2 månaders bebis sover MAX 3.5 timmar sammanhängande varje natt..oftast vaknar hon varje 2 timmar, och då har jag svårt att somna, plus härligt magknip och ammningskrångel :(

Men jag är så van nu, tror inte jag skulle klara sova 5 timmar i sträck även om lillan lät mig haha, kroppen har liksom ställt in sig på max 3 timmar..

Lucky you

2010-09-23 @ 01:15:40

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: