tvärtombebisen

     Publicerat: 2010-10-11 Kl: 13:58:18 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer



det är babysittern som gäller här. och vagnen, liggandes i fåskinnsåkpåsen. för sej själv. det verkar som kerstin är en tvärt-om-bebis. i utvecklingsfaser brukar dom väl vilja vara nära mamma, klängiga och så, hon är tvärtom. vill inte vara i famnen, men blir nöjd och glad om hon får sitta eller ligga för sej själv och filosofera. jaja, jag är inte den som är den, är det vad hon vill så... frukosten och lunchen vägrade hon äta hos mej, men sittandes i babysittern gick det bra. då satt hon och skrattade och log så mycket att hon knappt fick ätit av den anledningen. jag undrar verkligen vad som rör sej i den lilla skallen...
Postat av: Emma

Vad jag känner igen det där. Vi tycks ha självständiga barn :) Idag ville dock Nico ligga en liten stund hos mig och gosa.. vilken ynnest... händer nästan aldrig att han vill det :)

2010-10-11 @ 16:20:12
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Mamma Stina

Hihi :) Verkligen tvärtom mot när Tuva var liten. Hon ville inget annat än vara på mig.



Vad för djur tar du hand om?

2010-10-11 @ 20:44:10
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: