nu åker vi...

     Publicerat: 2010-10-18 Kl: 09:14:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

ush nu måste jag gå upp ur sängen, efter en pissig natt, just typiskt bara för att man vill vara utsövd för att man ska köra bil hela dan. min huvudvärk har hållt mej vaken och kerstin har gnytt typ en gång i timmen hela natten, vet inte varför, hon har inte vaknat men lixåm gnytt i sömnen... nåja, upp å hoppa åså packa ihop det sista...

vi hörs när jag kommit fram :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: