kurstajm!

     Publicerat: 2010-10-28 Kl: 22:35:13 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

då var det kursdax! ska på röntgenkurs fredag och lördag. ska bli jättekul och spännande. och jag behöver verkligen gå en röntgenkurs, jag avskyr röntgen och jag s.u.g.e.r när det kommer till ledröntgen. thorax och bukar å sånt går ju lätt men leder... huga... förmodligen blir det roligare om man är lite duktigare. hoppas dom går igenom mycket sådant! kerstin ska vara med sin mormor hela dagen och det går säkert finemang!

kursen är på husdjurshlsan i gbg! kul att se en ny klinik åxå :)
Postat av: Grynet!

Va roligt att du får gå på kurser och utvecklas fast du är hemma med Kerstin! Såna arbetsplatser gillar vi! :)

2010-10-29 @ 08:49:06
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: