kursdag nummer två

     Publicerat: 2010-10-30 Kl: 17:40:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


röntgentekniker Mats guidade oss igenom alla leder och gav mycket
värdefulla råd och tipps för att göra hela led-röntgen mycket lättare!

sådär ja! då var kursen slut. det har vart jättekul! jag vill inte kalla mej för röntenexpert men några tipps och trix tar jag med mej iaf! helt klart vissa saker som underlättar arbetet framförallt vid röntgen av leder :). har dock slitit med en fruktansvärt rethosta. suck, finns ju roligare situationer än förläsningar att lida av den irriterande åkomman...

det var skönt att komma hem det blir långa och intensiva dagar. kerstin har skött sej super här med mamma och pappa. tycker det är toppen att hon vänjer sej vid att någon annan passar henne, det underlättar i framtiden tror jag =). änsålänge har hon åxå sluppit bli förkyld. kan man hoppas att hon slipper eller kommer det på efterkälken tro? det får tiden utvisa.

nu ska jag äta kräftor!

(sist det bjöds ammade ju jag och fick bara sitta å titta på när de andra njöt. men eftersom amning nu är ett minne blott, och ak vad glad jag är för det, ska jag nu njuta till fullo :)

ha en trevlig kväll!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: