hej då borås

     Publicerat: 2010-10-17 Kl: 20:48:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jahapp.. imorgon åker jag tillbaka till stockholm igen. hade kunnat stanna här i borås men men... jag kan ju inte norpa kerstin från sin pappa hur länge somhelst! så imårrn bär det av tillbaka igen. hoppas resan går lika bra som den gjorde hit, men det tror jag, hon sover så gott i bilen!


jag har nått gräsligt ont i huvudet och efter att alvedon inte hjälper tar jag nu treo. antar att jag får skita i å pumpa mjölk då. frågan är om jag ens orkar fortsätta. det blir mindre å mindre för varje dag... och det lilla som hon får nu, spelar den mängden nån roll lixåm? det ha gått från 300ml per dag till typ 80ml just nu och mindre lär det ju bli. kanske ska ge upp även det... nåja.

nu ska jag packa ihop det sista och sedan ska vi lägga oss. lägger kerstin litee tidigare idag, måste sova, mitt huvud måste vila upp sej tills imårrn, då måste jag vara fit for fight!

ha de fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: