gokväll!

     Publicerat: 2010-10-06 Kl: 20:45:31 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


gosunge!

jag och kerstin gosar lite extra innan jag ska sova och markus tar över. jag ska upp tiiidigt imårrn, ska hämta jennifer halv åtta på värmdö å sedan ska vi åka till lidingö på specifics foderkurs. ska bli jättekul! både foderkursen i sej och att umgås med jennifer! umgås med nån som är äldre än 2 månader ger ju lite annan stimulans för hjärnan om man säger så hehe. det blir första dagen utan kerstin och första gången för markus att ha hand om henne på helt egen hand :)

vi hörs imorgon!
Postat av: tilda

hi hi vad roligt skrivet!!! Känner igen mig, ja fullkomligt attackerar mina vänner och babblar som bara den.

2010-10-07 @ 11:00:54
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: