God morgon!

     Publicerat: 2010-10-24 Kl: 10:52:38 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


härligt väder. verkligen. pissregn. jag och hundarna ligger i sängen och myser.
kul det där. dom VET att det regnar ute och gör inte en enda ansträngning till att lämna sängen eller visa att dom vill gå ut. för det vill dom inte hehe dom hatar regn! så ingen stress här.

igårkväll somnade kerstin 21.20... efter åtta timmar väckte jag henne för att ge henne mat, jösses som hon sov! hon åt i princip i sömnen och jag la henne tillbaka i sängen sovandes och hon sov vidare till 8.30 då fick markus gå upp med henne. han behöver träna på att ta hand om kerstin haha, så nervös och gullig... kerstin ville inte äta frukost utan låg bara och spelade pajas och jag har legat inne i sängen och fnissat lite smått åt pappsens försök att få henne på andra tankar.

jahapp, och vad ska man göra idag? i detta jäkla ösregn blir väl svaret. ingenting. sitta inne. sköjj.

ha de fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: