ett litet skratt

     Publicerat: 2010-10-19 Kl: 12:27:51 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


dreggelfia

idag kom det bannemej ett ljudigt skratt från denna lilla damen på morgonen!
hon har ju pratat och lett massor de senaste veckorna men idag kom ett skratt! hoppas det kommer fler, och framförallt att hon kan bjuda sin pappa på ett när han kommer hem  :) hon har åxå senaste två veckorna börjat dreggla och får tillåmed ha dreggel-lapp på sej efter maten hehe, eftersom hon kommit på att man kan spotta ut maten när man är mätt eller bara för att det är roligt.

ska strax åka och handla lite... köpa mer babysemp, tetrorna går som smööör nu när hon inte längre får något mål bröstmjölk och dessutom börjar äta mer å mer. vid tre månaders ålder har jag läst att dom inte längre behöver kokat vatten utan man kan ta direkt ur kranen och micra, så då ska jag gå över till pulver tänkte jag...

ha en bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: