bloggtipps

     Publicerat: 2010-10-13 Kl: 15:38:14 | I kategori: Bloggtipps | 1 kommentarer


ojoj sikken trökig dag. skulle komma några och installera en diskmaskin på förmiddagen. kom dom då? svar nej. satt jag inne och väntade i onödan när jag kunde gått ut å gått? svar ja. tillslut kom dom iallafall och jag kunde ta en promenad på eftermiddagen istället.

eftersom jag inte har nått vettigt att skriva så vill jag tippsa om ett härligt och bra inläggKnyttet's blogg! så kan ni läsa där istället för att slösa er tid på min blogg en dag som denna! ;) som förövrigt är en av mina favvis-bloggar, hon skriver så bra och roligt speciellt om livet att vara mamma till en nyfödd bebis :) (adressen till hennes gamla blogg, där det finns mer bra och roliga/läsvärda inlägg)
Postat av: Anonym

Nu känner jag mig riktigt smickrad :) Tackar så mycket och niger som en skolflicka kram

2010-10-13 @ 18:39:37
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: