bbrrrrrrrr

     Publicerat: 2010-10-05 Kl: 10:41:07 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



happ... bara för att jag såg fram emot sovmorgon så valde kerstin att inte sova efter frukosten, för typ första gången ever. nåja. vi ska gå upp nu å ta en promenad, så sover hon i vagnen istället.

jag undrar verkligen vem det är som avgör när värmen ska sättas på i huset? det är så jävla kallt i lägenheten nu att jag fryser fast jag har två täcken och golvet är iskallt! nog för att jag är frussen men ändå. vad är det för snåla jävlar som styr den regleringen? vi har lixåm golvvärme i badrummet... trodde jag ja... den kommer igång när NÅN behagar slå på värmen i huset. fasen asså.
Postat av: Kia

Det är likadant här, askallt i lägenheten. :(

2010-10-05 @ 12:00:14
URL: http://kiapalmang.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: