ahhhhh <3

     Publicerat: 2010-10-09 Kl: 09:03:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

oohhlala! 23-05.30 och till 09.00? vad sägs om den. sikken duktig tjejj jag har :) idag är det jättefint väder så det blir en mysig promenad om en stund. men först ska kerstin äta frukost och jag med. åh vad det är skönt att vara i borås <3 hon håller på å vaknar här bervid i sin lilla hundkorg, så nu är det dax att börja dagen!

ha det finfint idag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: