vår dag idag!

     Publicerat: 2010-11-16 Kl: 16:01:00 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


idag inviger vi kläderna från mormor!

god eftermiddag! idag har vi varit verksamma må ni tro... packade in vagnen i bilen och tog den med till farsta, så kerstin har åkt vagn och varit med på banken, där jag äntligen fått tummen ur röva å tagit ut pengar jag haft på utbetalningskort... sedan var vi på h&m och jag har köpt hårfärg, ser ju för trist ut i håret nu asså... sedan var vi på apoteket och köpte schampoo och duchcreme till kerstin, eller det var i nån mousse-form... sedan var jag förbi teila och fråga lite ang mitt abonemang, och seeen hämtade vi hundarna i bilen, och gick till djurmagazinet och sedan en liten promenad på det...

sen lassade jag in alla i bilen igen åså åkte vi till babyproffsen och köpte två nya dreggel-lappar till kerstin, sånna söta i scarfs-form med tryck-knapp i bak, och sedan gick vi in på willys och handlade mat. ojojoj.

nu är vi allafall hemma och ska ta det lungt resten av dagen... imorgon ska vi åka hem till linda och lilla neyra, som är nästan lika gammal som kerstin, född i juli. det ska bli jättejättetrevligt!!!

Kerstin har mått jättebra hela natten, och sovit jättegott, och ända till 10.15! dvs från 21.15 till 10.15 och åt vid 06 i vanlig ordning, så hon blev nog bara lite trött av sprutorna.

tack för kommentarer kring min psd-inlägg. jag hoppas få hjälp, det är skitjobbigt att ha det såhär...
Postat av: emeliehjaertajonas

Haha, för mig var det inte så farligt, gick från ett väldigt vanligt -sson namn till ett annat lite mindre vanligt -sson namn :)



Om du menar hur jag gjorde den så var det genom att gå in på mitt konto (bredvid logga ut) och "skapa ny blogg" där och om du menar hur man får tillgång till den så är det att skicka din mail till mig så skickar jag lösen på den :)

Blev lite långt där ;) hihi

2010-11-16 @ 19:06:15
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Emma

I bilen?! Har inte ens tänkt på att det kan hända då! Blev så nojjig nu ikväll (bara för att jag sagt att jag inte var det så kommer straffet nu) så jag fick hämta in lillen så han sover bredvid mig tills Hampus kommer hem.

2010-11-16 @ 20:39:20
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Fin body! Jag har köpt en likadan som ligger här och väntar på bebisen som snart ska komma ut!

2010-11-17 @ 12:32:07
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: