noll napp-tapp!

     Publicerat: 2010-11-25 Kl: 09:20:25 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

sikken natt! inte en enda gång, inte en enda, har jag behövt gå upp får å pilla tillbaka nappen eller stoppa om henne! hon har sovit i sträck från hon lagt sej till klockan 6! jag brukar iallafall få gå upp en gång runt 2 för å ge napp och lägga henne på sidan igen så hon somnar om. och efter maten vid 6 har hon åxå sovit som en gris och sover än :)

jag själv har sovit riktigt bra i natt. låg vaken ett tag å stirrade på gröna lampan men sedan tog jag beslutet att somna! skönt att kerstin åxå sovit så gott!

idag står mvc på schemat, utöver det tror jag vi håller oss inne!!!
Postat av: Theres

Vad bra att du också har fått sova :) Duktiga tjejer!



Går larmet bara på batterier eller har det kontakt också?

2010-11-25 @ 09:42:39
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: