morrn på er

     Publicerat: 2010-11-12 Kl: 09:52:21 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


that's how we do it! babysitter-eating!

god morgon! här har ni oss, mitt i maten :) det är såå skönt att vara hemma i borås igen.
är dock ensam hela dagen idag då mamma jobbar, pappa åxå, men är på väg hem från norge idag, och markus är i göteborg och tattuerar sej... så det är jag, hundarna och kerstin, som vanligt ;). vi får väl ta en promenad sedan, änsålänge är det ju inget "snökaos" iallafall...

vi hörs lite senare :)
Postat av: Theres

Här är det massa snö.. Blir nog bilen när vi ska ut tyvärr..



Hon vet vad hon vill Kerstin, med hur maten ska intas :D

2010-11-12 @ 10:47:51
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: