kerstin, pappsen och bvc

     Publicerat: 2010-11-29 Kl: 14:32:58 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer


Pappsen leker med Kerstin! Ovetandes om att bli förevigad ;)

Idag har vi varit på BVC och Kerstins siffror var idag:

Längd: 63cm
Vikt: 6108g

tjejjen växer precis som hon ska <3
Postat av: Filippa

haha vilken min när han ser att du filmar! =D

2010-11-29 @ 15:22:12
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Theres

Hehe då är hon och Signe precis lika stora nu! :) Hon kommer med all sannolikhet att växa om!

2010-11-29 @ 15:42:48
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Elin "strumpan"

Ha ha ha precis som Filippa så fick jag mig ett gott skratt åt hans min :D !

2010-12-01 @ 00:45:51

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: