inte alltid så lätt!

     Publicerat: 2010-11-20 Kl: 21:17:01 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer



Kerstin: GE MEJ MAAAT! har ju inte ätit på hundra år!

Jag: okej, här!

Kerstin: VILL INTE HA MAT!

Jag: eh okej...

Kerstin: MEN GE MEJ MAT DÅ!!

Jag: vaaarsegod!

Kerstin: VILL INTE HAAAAAAAA!

Jag: eeh oookej?

Kerstin:
GEEE MEEEEJ MAAAT!

Jag: varsegod IGEN?!

Kerstin: NEEEEEEEEJ inte mat, är du dum eller?

Jag: ta nappen å va tyst.





svar:
nejdå det är inget sånt, hon bara gör så inemellanåt,
som att hon är FÖR hungrig så hon inte får till det... =)
(har 2:ans napp och det funkar jättebra, ettan hatade hon!
)
efter hon lugnat sej lite med nappen funkar det alltid igen :)
Postat av: S

Hej sofia. har du tittat ifall det har något med hålen i nappen att göra? rinner för snabbt/sakta? Min bebis var likadan med flaskan, då gjorde jag liiite större hål och nu går det mycket bättre

2010-11-21 @ 14:31:08
Postat av: Veronica

Ha ha ha, dom är för roliga de små liven. Så där hade jag det med Nils och amningen ibland också... :)

2010-11-22 @ 10:19:23

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: