IKEA

     Publicerat: 2010-11-28 Kl: 10:34:00 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


I dag bär det av till IKEA. Det blir Kerstins premiär där! Tycker hon är tillräckligt stor nu för att beblandas med så mycket folk. inte för att jag är speciellt hönsig på DET sättet, men Så mycket människor och bassilusker har jag väntat med. Anledningen till att vi ska dit är för att förbereda inför Kerstins nästa milstolpe, hon ska ju börja smaka på mat om ca 2 veckor! Så det får bli en stol med bord och ett litet mat-kit =). Eftersom vi inte har nått matbord, så ska vi såga av benen på stolen så den står i höjd med vårat soffbord så hon sitter på vår nivå :D

GULLIGT!



Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Ojdå, min lilla tjej har både varit på ikea och väla köpcentrum måånga gånger.

Jag är inte så rädd för bassilusker, jag tror att det är bättre att de vistas bland dom så blir de inte så känsliga.

Är det inte svårt att såga i aluminium??

2010-11-28 @ 11:30:05
URL: http://www.annagirl.se
Postat av: Theres

Hehe, vad roligt! Det måste du ta kort på sen, när hon sitter vid soffbordet :)

2010-11-28 @ 16:52:15
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: