IKEA-tur :)

     Publicerat: 2010-11-28 Kl: 18:15:21 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag har vi då varit på IKEA! skälet var att köpa bord til kerstin och en dörrmatta till altandörrn. Det fick komma med lite mer saker så det som kom med hem var en back att ha kerstin leksaker i, en "bok" till kerstin, sån i tyg ni vet, fyra tygklossar, matstol/bord med tillhörande stötte-kudde (som jag nu klätt in i ett tummen-örngott, så det ser lite snyggare ut), ett litet kit med skål, sked och mugg, nya galgar, en och ljusstake och en dörrmatta (som kostade 4:- haha).

Min tanke var att kerstin skulle sova sej igenom turen och slå ihop med med sin lunch-tupplur, men ikke. hon låg i vagnen och kikade sej koncentrerat omkring hela tiden, så nu på eftermiddagen har hon således slagit ihop sin lunch/em och kvällslur och har sovit i tre timmar! men nu vaknar hon säkert snart skulle jag tro =)



Kerstin och jag :)


färdig-pimpad med tummentyg och rosa underlägg :D


ordning och reda!


STOL-PREMIÄR <3
(kommer en liten film sen)
Postat av: Emma

Åh nu vill jag med åka till IKEA och köpa stol och grejer :) Vicket sött tummen-tyg, vart har du köpt det?

2010-11-28 @ 19:12:54
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: