goood morning

     Publicerat: 2010-11-13 Kl: 10:17:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

GOD MORGON! hoppas ni haft bra nätter out there, ni med bebisar. kerstin har sovit gott, inte så många "stoppa in nappen" ;) var vaken rätt länge då jag väntade på att markus skulle komma hem från göteborg, och låg å tittade på idol i datorn. det var väl en jävla tur att inte linnea åkte ut! HUR kunde hon hänga löst? så illa som olle sjng? förmodligen drabbades hon av det där "folket glömmer rösta fenomenet". och det var helt ok att elin åkte ut, även om jag hellre skulle ha ut minnah, hon är ju för tråkig asså.

nåväl... idag ska vi till stan och jag ska köpa ett par skitsöta byxor till kerstin, gubb-byxor med hängslen från kapphal, för dom ÄR ju för söta!!

ha en bra dag!!
Postat av: Nina/Liiiiten

Åh, jag håller med! Olle är för USEL =P

2010-11-13 @ 16:29:10
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: