god morgon!

     Publicerat: 2010-11-21 Kl: 11:23:31 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


Kerstin säger gomorgon till mamma!

idag har jag haft sovmorgon,
eller sådär att jag inte behöver gå upp när kerstin vaknade (vid 9.40 så sovmorgon har man ju även nr man går up med henne hehe...) men det är skönt at bara kunna ligga kvar i sängen som på "gamla dar" :D

aldeles snart ska jag maka mej upp för jag, hundarna och kerstin ska möta min gamla jobbarkompis isabelle å vi ska ta en hundpromenad :)

hörs sedan!
Postat av: Theres

Söt bild :)



Nej, men du är ju inget psykfall (vad jag vet ;) ). Du vet ju hur det är när man oroar sig. Men vi ska nog prova det nu.



Herregud vilken lyx. Här är det sovmorgon när Signe vaknar strax efter 06 :P Vaknar hon på nätterna någonting?

2010-11-21 @ 12:05:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Ja jag fattar inte riktigt hur hon bär sig åt! Om vi nu skulle ha ett regnställ på henne så skulle hon ju försöka äta upp det också :P Exakt allt ska hon äta på. Hon försöker äta upp bordet också :P



Oj, ja men hoppas att det fortsätter så då. Vilken duktig liten Kerstin! :)

2010-11-21 @ 13:32:22
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: