BVC

     Publicerat: 2010-11-04 Kl: 11:51:02 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer


min långa smala tjejj <3


idag har vi vart på BVC! dagens siffror var:

längd: 61cm
vikt: 5532g

hon följer sin kurva och är fortfarande lång för sin ålder men ligger lite under med vikten, lång å smal =)

pratade lite om PSD eftersom vi talat lite om min oro och det är via bvc jag ska till psykologen på måndag. jag frågade hur ofta dom ser detta... hon sa att under de fem år hon jobbat på denna bvc har hon bara hört om det en enda gång och det var inte ens på denna bvc utan en annan. skönt att höra lite sånt då får man begrepp om hur ovanligt det är... och vår bvc är stort, med väldigt många sköterskor... mycket barn med andra ord.

nu har jag ätit ett stadigt mc donalds mål och nu ska vi ut och gå en sväng!

vi hörs!
Postat av: sandra

gud vad skönt att höra att det är så pass ovanligt ändå. jag har också nojat lite över PSD men försöker febrilt intala mig att risken är så liten att den egentligen inte finns. det går sisådär, men det var skönt att läsa det här i alla fall. :)

2010-11-04 @ 19:44:38
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: