björntjänst?

     Publicerat: 2010-11-12 Kl: 17:27:00 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer



Efter att jag börjat lägga kerstin på mage på lite hårdare underlag så fick hon verkligen visa sina skills! förut har jag har haft så mjukt under henne och hon har bara blivit arg efter två minuter så då har jag gett upp. det var kanske jobbigt för henne med så mjukt underlag? men jag har vart rädd att hon ska slå huvudet i golvet... men det gör hon ju inte alls nu! hon är helt stadig och försöker tillåmed få tag i sin leksak :) och så vänder hon sej åt både höger å vänster till ryggläge :) det har hon iofs gjort ett tag, men nu går det undan. min stora tjejj!
Postat av: sandra

ah man kanske skulle prova lite hårdare underlag alltså? vide blir också bara tokförbannad när man försöker lägga honom på mage...

2010-11-12 @ 19:12:41
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: