ååh lillplutt!

     Publicerat: 2010-11-05 Kl: 10:18:04 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer

nu på morgonen hände nått som aldrig hänt förr! kerstin satt och fnulade för sej själv i babysittern när hundarna plötsligt skäller till över nått ljud i trapphuset. varpå kerstin hoppar till och blir jääätterädd och börjar verkligen gråta stora tårar! haha åh det var så sött, stackarn. jag ömkade inte med henne men satte mej hos henne och klappade henne och gav henne en leksak, då blev hon glad igen, men så grät hon igen så jag gjorde lite roliga ljud och pussade henne och sen vart hon glad igen :) polly måste förstått att hon skrämt henne eller nått för hon kom som ett skott och försökte nästan klättra upp i sittern för å pussa kerstin <3 nått i kerstins gråt som polly reagerade på helt klart. gullungar!


snuttunge, lilla kerstin stackarn!


storasyster tröstar! :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: