3månadersvaccination!

     Publicerat: 2010-11-15 Kl: 14:35:30 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer

nu är vi hemma! hon var sååå duktig, grät lite med stooora tårar åh snuttunge, men blev snabbt glad igen :) vi träffade först en tjejj från mammagruppen, som bara var där första gången för hennes dotter blev sjuk sedan, men nu mådde hon bra! efteråt träffade vi en från augustimammorna, annelie och edvard! han skulle åxå få sprutor idag. hursom, nu är det över och det gick ju superbra, älskade unge sååå duktig, och nu sover hon som en stock i soffan <3

Dagens siffror:
vikt: 5816g
längd: 61,5cm


Redo för 3månadersvaccin!


ajajaj :'(


det tar på krafterna att få sprutor!

Postat av: Theres

Tack, vad roligt att höra! :) Kerstin är också så himla söt. (Hoppas bara att du läser denna parentes. Ibland säger jag att bebisar är söta eftersom man "måste", till exempel om någon säger att Signe är söt så måste jag ju säga tillbaka. Men med Kerstin menar jag verkligen det. Hon är SUPERSÖT! Bra gjort haha.)



Åh, visst var det jobbigt vid själva sticket? Usch vilket skrik. Det hördes verkligen att det gjorde ont, i alla fall på Signe. Men vad duktig Kerstin verkar ha varit. Och nu börjar hon ju bli stora tjejen! :D



Och jag läser också din blogg varje dag. Den är skitbra!

2010-11-15 @ 18:41:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: