upp whith the tupp

     Publicerat: 2010-05-15 Kl: 08:06:19 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

god morgon! ja, här är vi vakna! jag kan inte sova på kvällen, knappt på natten å sen vaknar jag strax efter sju. vad fan är detta. fukking klarvaken åxå, så tidigt! tänkte att jag skulle se på tv4's nyhetsmorgon men det hade lixåm inte ens börjat när jag vaknade. börjar man bli gammal? tillochmed hundarna är vakna.. OCH markus? som en pensionärsfamilj. kan man inte bara få passa på att sooooova nu innan bebis kommer, sen är det ju slut på dom långa härliga sovmornarna. men men, ikke.

idag känner jag att jag vill köpa något till *******! jag lixåm känner ett måste! bara något, nått litet, nått sött. en klänning? nått rosa :D jag har knappt några pengar, men det får gå ändå :D

ha en fin dag alles!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: