toddelo

     Publicerat: 2010-05-06 Kl: 18:11:58 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


tjoho! här sitter jag proppmätt av mc donalds mat, och snart ska jag sätta igång och städa! mamma och pappa kommer ju imorgon så det måste vara fint då. dessutom är ju inte markus hemma så han kommer inte hinna stöka ner tills imårrn eftermiddag ;)
aldeles snart kommer även anna hit med kara. ska passa kara över helgen, så det blir lite dobermanbus några dagar, bra, så får bamse och polly lite motion!
polly har blivit av med sina stygn idag så nu är hon på banan igen.

bloggar mer ikväll :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: