sommar :)

     Publicerat: 2010-05-22 Kl: 14:17:57 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

tillägg med tanke på Fridas kommentar: nej det är inte jag som fått rattar, utan det är grodperspektivet haha, inte ens en graviditet rår på mina myggbett haha!

fan vad härligt det är ute! rena sommaren. har varit ute hela dagen tills nu. på morgonen var vi i farsta och handlade, samt köpt två par byxor till ******* i stl 50, så nu har hon två små set i ministorlek, så får vi se sedan när hon kommer vilken storlek hon ska ha i början, sånt vet man ju aldrig.

sedan har patrik, amanda och bamses brorsa sture varit här en sväng. dra på trissor men polly tyckte sture var rolig, och hon ville tillåmed leka! inte illa kan jag lova. polly är ju oerhört kräsen, och tycker i princip inte att någon hund är nått att hänga i granen.

nu har vi vart och köpt glass och markus kollar på hocky medans jag sitter här. underbart med helg. I löv it!

Postat av: Frida

Nu ser det t o m som att du fått rattar ju! :D

2010-05-22 @ 20:51:58

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: