sol!

     Publicerat: 2010-05-11 Kl: 12:20:37 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


inte varje dag man kan avnjuta en långpromenad i sådant här väder nuförtiden! har varit ute och gått en rätt lång promenad så nu har jag och vovvarna fått lite motion. dessutom har jag förgyllt vardagen för marsvinen, som nu överlyckligt sitter och äter kirs, maskrosor, och färskt gräs. ibland är livet härligt :)

nu ska jag städa!

Postat av: Kia | Bloggdesign

sv: Ne, jag tänkte mer på att få till den på henne. :P Sprattelfisen. Men jag får prova. :)



Idag är det förresten perfekt Bulle-väder. :D Så vi har varit ute och smakat på/upptäckt världen.

2010-05-11 @ 13:51:54
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Amelie

aaw, vilken mysig bild! :)

2010-05-11 @ 22:10:30

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: