ordning och reda

     Publicerat: 2010-05-02 Kl: 15:23:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

igår kväll, var jag jätteduktig, och rensade bland massa gamla papper, i mappar, högar och andra glömda ställen. sorterade i olika plastfickor och det blev en jevvla ordning ska jag säga, och en hel jäkla massa skräp! hittade av en tillfällighet då garantibeviset på min mobil, som jag skaffade i september, va bra tänkte jag, den får ligga här, bra att ha.
och så igår kväll, senare, vad händer? jo, mitt i att det ringer i luren, pajjar vibratorn! jag har aldrig ljud på, men har alltid vibratot på, åså pajjade det. upptäckte det först senare när jag hade massa missade samtal från markus fast att luren legat brevid mej.
sikken sammanträffande att jag hittade garantin just igår och att luren går sönder två timmar efter? så nu är den inlämnad hos telia, och ska åka till doktorn imårrn och bli lagad. flyt.

dessutom, tog dagen en rolig vändning! frida, riley och nellie är påväg hit från enköping för att hälsa på!! tjohoo!!!!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: