lördag <3

     Publicerat: 2010-05-08 Kl: 08:54:33 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


god morgon! då var det lördag då. här har dagen redan börjat. min mamma är inte direkt någon sjusovare om mornarna, och inte jag heller nuförtiden, ioförsej... men det är bra, då blir helgen längre =)
idag har vi inga direkta planer. vi ska väl ut på en promenad och sedan får det bli en tur till farsta. jag ska hämta ut min mobil som är färdiglagad, och sedan ska jag nog gå till lindex och premiärköpa en liten klänning till lilla ******* :) det kliar lixåm lite i fingrarna! åså blir det en tur till djuraffären, måste bunkta upp med nya tuggben till hundarna.

lördag = ny magbild, tar det när jag fått tillbaka min lur :)

hoppas ni får en bra lördag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: