lite pladder

     Publicerat: 2010-05-17 Kl: 20:27:39 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

hallå hallå! här sitter jag dårå, och kollar top model och jäser. jag har ätit aaaldeles för mycket mat. kan det vara farligt? det känns ju inte så bra för magsäcken. men maten va så god... nu får jag sitta här raaak i ryggen och försöka få fri passage haha...

idag var det lite halvtrist på jobbet. förmiddagen flög iväg med massor att göra, men på eftermiddagen var det lixåm inget att göra alls. inte för mej iaf. men hade en del personer att ringa ang foderleveranser åså, så fick en del grejjer undanstökat.

imorgon ska jag till barnmorskan igen, och sedan blir det jobb 9-18, och efter det ska jag hämta vagnen. blir en lång, men rolig dag!

i natt hoppas jag på lite sömn! jag sover nog i snitt 2-3 timmar per natt nu! sjukt som fan. vet inte varför. men jag är inte speciellt trött på dagarna heller? som om kroppen kommit över den gränsen för länge sen. men men, vad göra åt saken. får ligga där som ett fån i sängen om nätterna helt enkelt.

nu ska jag jäsa vidare!

Postat av: Therese

Det kanske är kroppen som värmer upp och tränar på att vara utan sömn inför bebisandet?

2010-05-18 @ 18:13:09
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: