lite mer om Ul igår:

     Publicerat: 2010-05-04 Kl: 22:15:19 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer

just det ja.. jag skrev ju aldrig hur stor bebis var å sånt. hon beräkas väga 923 gram, och är normal-stor, ca 4% under "normalt", men allt mellan +/- 15% går inom normalgränsen. perfekt! så min lilla mage (som ändå nu börjat växa) och mitt ganska småttiga SF-mått rymmer en fullt normalstor bebis <3 dessutom skrev bm i rapporten att det är ett livligt barn med goda rörelser. när jag låg där och kikade på skärmen, så såg jag hur hon tog upp en hand mot huvudet och den handen kände jag tydligt innuti magen, så nu vet jag vad dom små peten är, det är alltså en hand :)

markus kikade knappt på bildskärmen, han hade annat fokus, mitt ansikte. han ville för allt i världen inte missa mitt eventuella ansiktsuttryck om bm hade sagt "det är en pojke" haha. den besvikna blicken som HADE infunnit sej. haha, men den gick han miste om ;)

nu ska jag sova. lilla ******* har just vaknat till liv ordentligt, det bökas runt förfullt, hon delar inte riktigt min dygnsrytm :P

Postat av: Emelie

Det låter så fantastiskt härligt!

Ibland saknar jag verkligen gravidtiden. Kämpigt många gånger, men sååå mysigt!

2010-05-05 @ 00:15:37
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: