hjälp mej!

     Publicerat: 2010-05-16 Kl: 13:14:11 | I kategori: Min graviditet | 2 kommentarer


svart?                     lime?                       rosa?

jag har ju bestämt mej för vilken vagn vi ska ha. det är en rätt billig vagn men jag har läst massor av recensioner och folk verkar jättenöjda! kollar varje dag på andra vagnar, men faller tillbaka hit hela tiden ändå. dela för att jag gillar utseendet, och sedan har jag ingen lust att lägga en förmögenhet på en vagn, när jag är säker på att min bebis blir en lycklig bebis även i en billigare vagn! jamenar, vi, äldre klarade ju oss fint i våra vagnar, eller hur...

mitt stora problem är nu..
VILKEN FÄRG SKA JAG VÄLJA?

först ville jag ha en mönstrad/svart, men nu är jag helt klar på att den ska vara helfärgad, så det inte blir så brokigt med kläder och täcken å sånt i vagnen. jag älskar rosa och lime, så ska det vara färg ska det vara en av dom. samtidigt passar en svart till allt och den känns enkel och diskret. men när man gör om till sittvagn sedan kanske det är kul med lite färg?

kom gärna med åsikter kring färgvalet, så jag får lite hjälp på traven :)



EDIT 22.00:

efter att massor av personer sagt sitt på FB bla, så lutar det åt att jag tar goda råd från veteran-mammorna, som de flesta tyckte lika. svart. jag tycker dom andra är finare, roligare.. men svart har fler fördelar. dels när den ska säljas, dels att jag nog inte tröttnar så fort, och dels kan jag matcha med massa roliga filtar m.m. OCH smutts syns inte lika lätt. men vi får väl se om jag hinner ändra mej :P


over and out.



Postat av: Kia | Bloggdesign

Ta lime och svart. :D Den var snyggast.

2010-05-16 @ 17:55:52
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: E

Jag håller med, lime o svart va snyggast! :)

2010-05-16 @ 19:45:26

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: