god morgon!

     Publicerat: 2010-05-16 Kl: 10:34:31 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


börjar vänja mej vid att inte sova på morgonen, men idag härdade jag ut till strax innan nio iallafall. släppte ut hundarna lite i trädgården, och sedan åkte jag och handlade. sikken känsla att åka till tom parkering, och en affär som är helt nypåfylld med färska grejjer! borde jag göra oftare. så nu sitter jag här med nybakat bröd till frukost :D

om en stund ska jag ta hundarna och knalla iväg och möta min gamla jobbarkompis isabelle och hennes hundar! vi ska ta en långpromenad, blir härligt! synd att det inte är lika fint väder som igår bara.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: