fredag <3

     Publicerat: 2010-05-21 Kl: 18:53:14 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


äntligen helg! hopaps vädret håller i sej under helgen, vore såå skönt! men tyvärr är mitt jobb ingen hit i denna värmen :( det är sååå varmt där inne och det är riktigt jobbigt. suck.. jag vill inte gnälla.. men... ush, man känner sej så ofräsch hela dagen...
har vart hemma i 1,5 timme. hunnit städa och äta en pizza! så nu är jag och ******* mätta :D men egentligen är inte pizza nå gott, men jag blir sugen ibland, men när jag sitter där med pizzan är det lixåm inte speciellt gott alls. men men...

blir en kväll i soffans tecken (tillskillnad från alla andra kvällar?)...
helgen bjuder inte på några vidare planer. imorgon kommer patrik hit med bamses brorsa sture en sväng, men annars tänkte jag kanske ta en tur till ikea och köpa en byrå. det kommer bli bebisens byrå sedan :)

ha det fint sålänge!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: