eurovision

     Publicerat: 2010-05-30 Kl: 09:47:27 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


rätt låt vann? ja, det tycker jag.

så tyskland vann alltså! orkade inte se någon omröstning, klarade knappt hålla ögonen öppna genom låtarna. men jag tycker nog tyskland var den bästa, även om hon kanske inte var så stark sångare, men låten var skön tyckte jag! farsinerande att danmark kom 4:a? haha.. den var så fruktansvörd den låten haha. roligt att "sveriges bidrag" kom 4:a och 5:a, men inte klarade att få sitt egna bidrag till finalen ens haha...

1. Tyskland

2. Turkiet

3. Rumänien

4. Danmark

5. Azerbajdzjan


 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: