en liten fot

     Publicerat: 2010-05-13 Kl: 21:56:07 | I kategori: Min graviditet | 2 kommentarer



just det ja! idag kände jag mycket tydligt en av *******´s fötter! är 100% säker på det. hon måste ha legat uppåner, och fötterna var uppåt en stund. kunde lätt när jag kände med fingrarna urskilja en liten fot, mot min hud, och när jag tryckte lite på den, så åkte den in lite, å sen tryckte hon tillbaka mot mina fingrar <3




Postat av: Kia | Bloggdesign

Åh nej! Nu har hon fått en fästing. :( Skickar Simpen till apoteket på en gång.

2010-05-14 @ 10:02:11
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Anna

JAG ÄR LITTE AVIS! (det förstår du säkert, ser ju att du finns på minbebis):D Mysigt med sparkar, fast inte när Elis sparkade av ett revben på mig :P bestämd redan i magen!



Kunde ta tag i Elis fötter när han låg i magen :D

2010-05-14 @ 21:07:02
URL: http://annasara.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: