dagen idag

     Publicerat: 2010-05-01 Kl: 18:31:39 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


han är oemotståndlig min pojkvän. speciellt på denna bilden ;)

tyvärr var ju bebisaffären stängd. inte tänkte jag på att det är 1 maj och nån jävla helgdag. suck. så vi tar det imårrn istället. förmodligen. det är ju ingen stress. mest e jag nyfiken.
men vi har iaf vart på citygross och jag har handlat massa panpizzor och färdiglasanger att ha som lunch kommande veckorna. måste spsra pengar, fan va massa utgifter jag haft nu. blä! hoppas bebis nöjjer sej med den maten ;)

markus är på fotboll inne i stan så jag är själv. har just ätit en lasange och sitter nu och kollar på ciao bella, nån svensk ungdomsfilm som går på tv. fan va deppigt haha. mitt liv i ett nötskal. men jag gillar det. vet inte om det är bra eller dåligt dock :P

skönt med helg är en sak som är säker iaf!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: