blä!

     Publicerat: 2010-05-19 Kl: 22:20:39 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

ush sikken depp-kväll.. känner mej helt nere. är så jävla trött... sover ingenting om nätterna knappt... allt känns bara bajs! nu ska jag sova, åså hoppas jag att jag vaknar upp utan denna känslan... om man fick sova en hel natt skulle det nog göra det lite lättare... man kan ju alltid hoppas.

<3 markus <3 bamse <3 polly <3 mamma <3 pappa <3 bebis <3


Postat av: Frida

:( Såna jobbiga dagar måste ju tyvärr också finnas för att vi ska uppskatta dom bra, men det är tråkigt att du känner dig så.



Stora kramar ifrån oss <3

2010-05-19 @ 23:09:52

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: