7:e månaden? ujuj

     Publicerat: 2010-05-25 Kl: 20:23:42 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


såååå stor nu??

tänk att det bara är tio veckor kvar nu... och att bebisen är uppåt 40cm lång? ja jag hänger inte med i svängarna alls... och har jättesvårt att fatta att en så stor bebis ligger i denna lille magen... hoppas hon inte har det allt för trångt!
igår var jag skitnojjig för att jag av nån anledning tyckte hon var lugn. men idag har det vart full rulle mer eller mindre hela dagen, så då måste ju allt vara bra :) att man inte vant ej vid det.. att vissa dagar är lite lugnare, vissa mer aktivitet...

nu har jag ätit aldeles för mycket mat och glass så nu är jag verkligen helt överfull i magen, hoppas ******* inte tycker det blir för trångt nu när jag är så mätt :P



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: