v.20

     Publicerat: 2010-03-13 Kl: 11:02:40 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


ojoj, nu början magen vara ivägen hörrni! ;)

tänk, efter denna veckan har halva tiden gått! känns gött att traskat iaf halvvägs utan tillstymmelse till krämpor och ingen stor mage heller =). den enda krämpa jag haft är väl oron. men det kan ju bli så när alla "symptom" som alla pratar om, helt uteblir, ingen mage som direkt växer åså, barnmorskan var ju helt förstående att man blir lite orolig då, när man inte får några bevis. skönt med ultrajuden, efter dom har jag kunnat pusta ut! första och andra ultraljudet kunde jag pusta ut, och vara glad över att jag sluppit allt ilamående, trötthet osv, för bebisen mådde ju faktiskt bra där inne. nu efter RUL, kan jag återigen pusta ut, min lilla mage beror inte på att bebisen inte växt som den ska utan allt är normalt! toppen. det är lättare att glädjas, när man vet att allt ser bra ut innuti =)
bebisen hade riktigt buff-kalas igår kväll, så skönt att somna då, när man kännt den så tydligt, då sover jag gott!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: